Často kladené dotazy

1. Je zboží skladem?

Pokud je u položky uvedena dostupnost SKLADEM, pak ji určitě máme skladem :)

Dostupné množství můžete snadno zkontrolovat kliknutím na tlačítko "Zkontrolovat dostupnost v obchodě", které se nachází hned nad tlačítkem "Přidat do košíku".

 

2. Máte také prodejny, kde si mohu zboží prohlédnout "naživo"?

Máme 10 kamenných prodejen - https://www.koberce.sk/predajne/

Více než 80 % zboží máme skladem, takže se u nás můžete zastavit :)

Pokud je nemáme skladem, můžeme vám pomoci se vzorky, abyste mohli posoudit barvu nebo kvalitu.

 

3. Co když zboží není skladem?

Pokud nemáme položku na skladě, vždy uvádíme odhadovanou dobu naskladnění z vaší objednávky. Standardně očekávejte dodání přibližně do jednoho až dvou týdnů.

 

4. Kdy mi bude zboží doručeno?

Po objednání zboží si ho co nejdříve vyskladníme a do dvou dnů ho budete mít u sebe :)

 

5. Proč si při objednávce nemohu vybrat jiný způsob platby?

V případě objednání zboží na míru (koberce, umělé trávníky, PVC podlahy apod.) není dodání na dobírku možné.

 

6. Mohu platit kartou online?

Ano, používáme platební bránu PAY24 a přijímáme všechny typy internetových plateb. Výhodou je, že platba je připsána okamžitě a my můžeme zboží ihned připravit k expedici.

 

7. Je možné něco přidat/změnit/upravit po odeslání objednávky?

Ano, ano a ano :) kontaktujte nás a my se na to podíváme. Usnadníte nám práci, pokud si před telefonátem připravíte číslo objednávky (ve tvaru CZ50000.....).

 

8. Jak mi bude zboží doručeno?

Zboží vám bude doručeno nepoškozené, zkontrolované a pečlivě zabalené. Využíváme kurýrní služby GLS nebo TopTrans. Doručení probíhá k prvním dveřím (tj. ne k vám domů), bohužel není možné předem dohodnout konkrétní čas doručení - ten bude dohodnut, až vás kurýr bude telefonicky kontaktovat.

 

9. Kolik m2 potřebuji?

Objednejte si u nás příslušnou šířku a délku (délku uvádíme ve standardních metrech). Stačí tedy znát rozměry místa, nemusíte znát m2 pro objednávku.

 

10. Upravujete také šířku / děláte výřezy?

Šířku PVC podlahy nebo koberce vám rádi upravíme, stačí to napsat do poznámky k objednávce v nákupním košíku.

Výřezy a řezání podle výkresu jsou vždy individuální - kontaktujte nás a společně se dohodneme na řešení.

 

11. Obšíváte koberce/běhouny?

Vaše koberce nebo běhouny bez problémů obšijeme na stroji, nezapomeňte prosím vybrat možnost Obšití - ANO.

 

12. Co mám dělat, pokud mi přišlo nesprávné zboží / pokud chci zboží vyměnit?

V takovém případě nás neprodleně kontaktujte e-mailem na adrese info@koberce.sk nebo telefonicky na čísle 0918 888 515 a my jistě najdeme řešení.

 

13. Je možné zboží vrátit?

Kusové zboží lze vrátit až 365 dní bez udání důvodu. V případě zboží na míru bohužel není možné vrátit zboží bez udání důvodu, v takovém případě se prosím řiďte zásadami pro vrácení zboží, pokud je se zbožím něco v nepořádku.

 

14. Na co si dát pozor při přebírání zboží?

Před převzetím zboží od kurýra pečlivě zkontrolujte, zda není obal prasklý nebo proražený. Přijímejte pouze nepoškozené zboží!

 

15. Kolik mě bude stát doprava?

Po přidání položky do košíku a výběru způsobu platby se automaticky vypočítá cena dopravy.

 

16. Kupuji pro svou firmu/školu/školku/obec... musím také vyplnit své jméno a příjmení?

Ano, slouží jako informace pro kurýra, aby věděl, komu může zboží předat. Na faktuře to samozřejmě nebude ;)

 

17. Nenašli jste odpověď?

Kontaktujte nás e-mailem na adrese info@koberce.sk nebo telefonicky na čísle 0918 888 515 a my vám rádi rychle a profesionálně poradíme.