Reklamace

Jak mám postupovat při reklamaci? 

Reklamace zboží při přepravě. 
Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozeno, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního e-mailu na info@hezkekoberce.cz, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji následně řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu. 
Pokud zjistíte poškození až po přebrání zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin. 
 
Reklamace zboží v záruční době 
Pokud se na Vašem výrobku vyskytla vada, na kterou se vztahuje záruka, vyplňte prosím formulář a vyplněný nám jej spolu s reklamovaným zbožím zašlete na níže uvedenou poštovní adresu provozovatele internetového obchodu www.hezkekoberce.cz. Zboží zasílejte čisté. Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné pro zpracování a vyřešení Vaší reklamace (originál faktury, doklad o zaplacení, ....). 
 
Stáhněte si a vytiskněte FORMULÁŘ 
 
Zboží neposílejte na dobírku, balík vrátí přepravce spát odesílateli. 
 
KOBRAJ - zásilkový obchod 
Alejová 18 
040 01 Košice 
 
V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek a návrhů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme. 
 
Reklamování zboží a záruka 
 
Záruční doba na veškeré zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené přes e-shop www.hezkekoberce.cz, nebo v síti prodejen Interiér Invest, s.r.o. 
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte. 
 
Formulář odešlete co nejdříve a přibalte jej přímo k výrobku při jeho odesílání. 
Reklamované zboží je nutné doručit na naši poštovní adresu: 
 
KOBRAJ - zásilkový obchod 
Alejová 18 
040 01 Košice 
 
Reklamace řešíme do 30 dnů. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady) nebo výměnou zboží. 
Detailnější informace k reklamacím získáte v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH
 
 
Provozovatelem internetového obchodu www.hezkekoberce.cz je: 
 
Interiér Invest, s.r.o. 
Kukučínova 23 
040 01 Košice 
: 36190381 
IČDPH: SK202052089
Dokumenty ke stažení
koberce_REKLAMACIA.pdf
velikost: 307.55 KB